Porady i pomoc

Infolinia serwisowa
+49 (0) 5244 9789030
Od poniedziałku do piątku: od 9.00 do 16.00

++++ HINWEIS:  

Uwaga: Od 27 do 31 grudnia nasz zespół wsparcia technicznego będzie dostępny wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. | Czy kiedykolwiek [ubiegał się Pan/ubiegała się Pani] o rentę inwalidzką z tytułu niezdolności do pracy?

Pomoc i Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania.

  • Wszystkie tematy
  • Informacje o produkcie
  • Płatność i wysyłka
  • Gwarancja i zwrot
Informacje o produkcie
W jakich wersjach dostępne są ramy stołowe z regulacją wysokości?
Nasze ramy stołowe Easydesk Line, Basic Line i Premium Line są dostępne w kolorach czarnym (RAL 9005), srebrnym (RAL 9006) i białym (RAL 9016).
Rama stołu Premium Line jest dostępna w trzech dodatkowych wykończeniach: czerwonym (RAL3020), żółtym (RAL1023) i niebieskim (RAL5010).
Jaki jest pobór mocy w trybie czuwania?
Średni pobór mocy w trybie czuwania dla wszystkich szaf wynosi ok. 0,1-0,3W
Czy mogę odłączyć ramy stołu od zasilania?
Tak - wszystkie ramy stołów mogą być odłączone od zasilania bez konieczności późniejszej samodzielnej regulacji wysokości. Ponadto wszystkie zapisane ulubione pozycje zostają zachowane.
Czy mogę kupić również ramę z blatem?
Za pomocą naszego konfiguratora biurka możesz wygodnie zestawić swoje wymarzone biurko.
Oferujemy blaty melaminowe w kolorze dąb dziki, biały i jasnoszary, blaty z litego drewna w kolorze dąb dziki i buk rdzeniowy oraz blaty fornirowane w kolorze buk rdzeniowy.
Jaki jest zakres regulacji dla ramy stołu z regulacją wysokości?
Zakres regulacji dla produktu "Premium Line" wynosi od 62 - 121 cm.
Zakres regulacji dla produktu "Basic Line" wynosi od 64 - 129 cm, dla modelu Easydesk Line od 60 - 124 cm.
Jaka jest minimalna głębokość płyty, którą mogę zastosować przy zakupie regału?
Wszystkie nasze ramy stołowe mogą być wyposażone w blaty o głębokości od 60 cm.
Zalecamy jednak głębokość co najmniej 75 cm, ponieważ przedłużenia nóg stelaży mają głębokość od 69 do 74 cm.
Jakich blatów stołowych mogę użyć?
Stelaż biurka Premium Line daje możliwość zastosowania blatów w zakresie 140 - 220 cm.
Stelaż biurka Basic Line jest kompatybilny z blatami o szerokości 110 - 180 cm, z możliwością zastosowania blatów o szerokości do 200 cm przy użyciu zestawu stabilizująco-rozszerzającego.
Stelaż biurka Easydesk Line jest kompatybilny z blatami o szerokości od 120 do 180 cm.
Jak stabilna jest rama stołu z regulacją wysokości?
Nasze ramy stołów spełniają wymagania prawne w zakresie stabilności bocznej. Wszystkie komponenty są sprawdzone pod względem DIN. Stelaże Premium i Basic Line są również certyfikowane i testowane przez TÜV Rheinland.
Dla kogo odpowiednie jest biurko z regulacją wysokości?
Zalecamy korzystanie z biurka o regulowanej wysokości, jeśli pracujesz w pozycji siedzącej dłużej niż 4 godziny dziennie.
Ramki nie są odpowiednie dla dzieci. Ryzyko wypadków jest tu zbyt wysokie.
Jakie są dokładne wymiary ramy stołu z regulacją wysokości?
Linia Premium
Głębokość stopy wynosi 69 cm. Górne ramiona nośne do mocowania płyt mają głębokość 58 cm. Stelaż posiada płynną regulację szerokości w zakresie 140 - 200 cm i wysokości w zakresie 62 - 121 cm.

Linia podstawowa
Głębokość stopy wynosi 74 cm. Górne ramiona nośne do mocowania blatów mają głębokość ok. 59 cm. Stelaż posiada płynną regulację szerokości w zakresie 110 - 155 cm oraz wysokości w zakresie 64 - 129 cm.

Linia Easydesk
Głębokość stopy wynosi 71 cm. Górne ramiona nośne do mocowania blatów mają głębokość 55 cm. Stelaż posiada regulację szerokości w zakresie 115 - 175 cm co 5 cm oraz wysokość w zakresie 60 - 124 cm.
Jaki materiał jest używany?
Ramy naszych stołów o regulowanej wysokości wykonane są z wysokiej jakości stali lakierowanej proszkowo.
Jak wysoka jest nośność dynamiczna produktów?
Rama stołu Basic Line wytrzymuje obciążenie do 100 kg, Premium Line - do 80 kg, a Easydesk Line - do 120 kg.
Płatność i wysyłka
Jakie opcje płatności są dostępne?
Możesz wybrać płatność przez Paypal, Sofortüberweisung (Klarna), fakturę (Klarna), kartę kredytową, Amazon Pay, iDEAL, giro pay lub przedpłatę.
Jak zrealizować voucher?
Wszystkie kody rabatowe muszą być wpisane w procesie składania zamówienia na stronie koszyka (tam pod pozycjami po lewej stronie "Mam bon"). Rabat zostanie wtedy naliczony w sposób widoczny. Połączenie różnych rabatów nie jest możliwe.
Jak wysokie są koszty wysyłki?
Wszystkie nasze dostawy są bezpłatne (na terenie całych Niemiec, z wyjątkiem wysp).
Sklep po rejestracji automatycznie oblicza koszty wysyłki do innych krajów europejskich.
Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Tak, otrzymasz szczegółowe potwierdzenie zamówienia zawierające wszystkie niezbędne informacje.
Kiedy mogę spodziewać się dostawy?
Czas dostawy wynosi około 1-3 dni roboczych na terenie Niemiec. Zamówienia, które wpłyną do nas do godziny 11.00 danego dnia, będą zazwyczaj wysyłane tego samego dnia. Prosimy pamiętać, że z powodu świąt państwowych czas dostawy ulega odpowiedniej zmianie.
Dane te mogą się różnić w zależności od stanu magazynowego towaru. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć w poszczególnych artykułach.
Za pośrednictwem kogo dostarczane są produkty?
Współpracujemy z firmą DHL oraz spedytorem Keimeier & Finke Logistik.
Stelaże i akcesoria do stołów wysyłane są do Państwa za pośrednictwem firmy DHL. Otrzymasz odpowiednie numery przesyłki, jak tylko towar opuści nasz magazyn.
Blaty stołowe są wysyłane za pośrednictwem naszego partnera logistycznego Keimeier & Finke. Nasz partner skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby ustalić z Tobą termin dostawy.
Czy przedmioty są odpowiednio zapakowane?
Chronimy nasze produkty w najlepszy możliwy sposób, aby Twoje zamówienie dotarło do nas w idealnym stanie.
Jak odbywa się dostawa do Szwajcarii?
Dostarczymy towar pod adres dostawy w Konstancji. Stamtąd można wygodnie odebrać przesyłkę.
Więcej informacji na temat procesu i kosztów można znaleźć na stronachwww.lieferadresse-konstanz.de lubwww.meineinkauf.ch
Gwarancja i zwrot
Jak w szczegółach wygląda prawo do odstąpienia od umowy?

Polityka anulowania

Konsumentom przysługuje czternastodniowe prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Kontrahent lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniej części przesyłki lub ostatniego elementu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestraße 45, 33397 Rietberg, Niemcy, info@boho-moebel.de, tel.: +49 5244 975100) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W tym celu mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który nie jest jednak obowiązkowy.

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślą Państwo powiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Konsekwencje cofnięcia

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas).zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najkorzystniejsza standardowa dostawa oferowana przez nas), bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o Twoim odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu dokonania zwrotu wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Państwem inaczej; w żadnym przypadku nie zostaną Państwo obciążeni kosztami tego zwrotu. Możemy odmówić zwrotu pieniędzy do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu, że towar został zwrócony, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Towar należy zwrócić lub przekazać nam niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli wyślesz towar przed upływem terminu czternastu dni. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Utratę wartości towaru należy pokryć tylko wtedy, gdy utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem, które nie jest konieczne do sprawdzenia stanu, właściwości i funkcjonowania towaru.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

(Jeśli chcesz zrezygnować z umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go z powrotem)

- Do boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestrasse 45 , 33397 Rietberg, info@boho-moebel.de, Niemcy

- Ja/My (*) niniejszym odwołuję/odwołuję (*) umowę zawartą przeze mnie/nas (*) na zakup następujących towarów (*)/świadczenie następującej usługi (*)

- Zamówione w dniu (*)/otrzymane w dniu (*)

- Nazwa konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku komunikacji w formie papierowej)

- Data(y)

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Informacje specjalne

Jeśli finansujesz tę umowę za pomocą pożyczki, a później ją odwołujesz, nie jesteś już również związany umową pożyczki, pod warunkiem, że obie umowy tworzą jednostkę gospodarczą. Należy to założyć w szczególności wtedy, gdy jesteśmy jednocześnie Państwa kredytodawcą lub gdy Państwa kredytodawca korzysta z naszej współpracy w zakresie finansowania. Jeżeli pożyczka została nam już naliczona w momencie wejścia w życie odstąpienia, Państwa pożyczkodawca wstępuje w nasze prawa i obowiązki wynikające z finansowanej umowy w stosunku do Państwa w odniesieniu do skutków prawnych odstąpienia lub zwrotu. Nie dotyczy to sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest nabycie instrumentów finansowych (np. papierów wartościowych, walutowych lub pochodnych). Jeżeli chcą Państwo w jak największym stopniu uniknąć zobowiązań umownych, należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, a także odstąpić od umowy pożyczki, jeżeli również z tego tytułu przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy?
W przypadku odstąpienia od umowy przejmujemy koszty wysyłki.
Jaka jest wysokość gwarancji?
Na nasze stelaże z elektryczną regulacją wysokości udzielamy 5 lat pełnej gwarancji.
Złożyć reklamację na wadliwy produkt?
Jeśli stół nie działa prawidłowo, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Możesz to zrobić za pośrednictwem numeru telefonu serwisowego +49 5244 9789030 lub tego formularza.
Czy mają Państwo jeszcze jakieś pytania?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie, prosimy o kontakt z nami. Skontaktuj się z nami bezpośrednio za pomocą naszego formularza kontaktowego.

W razie pytań dotyczących produktu lub montażu, mogą Państwo uzyskać szybką pomoc bezpośrednio od naszych doradców telefonicznych.

Infolinia serwisowa: +49 5244 9789030
Pola oznaczone * są obowiązkowe.