Porady i pomoc

Infolinia serwisowa
+49 (0) 5244 9789030
Od poniedziałku do piątku: od 9.00 do 16.00

Pomoc i Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania.

  • Wszystkie tematy
  • Informacje o produkcie
  • Płatność i wysyłka
  • Gwarancja i zwrot
Informacje o produkcie
W jakich wersjach dostępne są ramy stołowe z regulacją wysokości?
Nasze ramy stołów Homedesk Eco, Homedesk, Basic Line, Basic Line 90 i Easydesk są dostępne w kolorze czarnym (RAL 9005), srebrnym (RAL 9006) i białym (RAL 9016).
Stelaż stołu Premium Line posiada trzy wykończenia: Czarny (RAL 9011), srebrny (RAL 9006), biały (RAL 9016) i szary (Galaxy Edition).
Jaki jest pobór mocy w trybie czuwania?
Średni pobór mocy w trybie czuwania dla wszystkich szaf wynosi ok. 0,1-0,3W
Czy mogę odłączyć ramy stołu od zasilania?
Tak - wszystkie ramy stołów można odłączyć od zasilania bez konieczności późniejszej samodzielnej regulacji wysokości. Dodatkowo wszystkie zapisane ulubione pozycje są zachowywane przez wbudowaną pamięć długoterminową.
Czy mogę kupić również ramę z blatem?
Możesz wygodnie zestawić swoje pożądane biurko za pomocą naszego konfiguratora biurek. Należy jednak pamiętać, że nie nawiercamy wstępnie blatów.
Oferujemy blaty z powłoką melaminową w kolorze dzikiego dębu, białym i jasnoszarym, blaty z litego drewna w kolorze dzikiego dębu i buku rdzeniowego oraz blaty fornirowane w kolorze dzikiego dębu. Dodatkowo można dostać blaty z powłoką melaminową w kolorze białym i czarnym z krawędzią multiplex z prawdziwego drewna.
Blaty biurek FENIX NTM® z powierzchnią Nanotech dostępne są łącznie w pięciu nowoczesnych kolorach.
Jaki jest zakres regulacji dla ramy stołu z regulacją wysokości?
Nasze stelaże do stołów mają różne zakresy regulacji:
Homedesk Eco: 68,5 - 117cm
Homedesk: 60 - 125cm
Basic Line: 61 - 126cm
Easydesk: 59 - 126cm
Premium Line: 62 - 127cm
Basic Line 90: 61 - 126cm
Należy pamiętać, że należy tutaj dodać grubość blatu, aby można było określić rzeczywistą wysokość.
Jaka jest minimalna głębokość płyty, którą mogę zastosować przy zakupie regału?
Wszystkie nasze ramy stołowe mogą być wyposażone w blaty o głębokości od 60cm.
Zalecamy jednak głębokość co najmniej 75cm, ponieważ przedłużenia nóg stelaży mają głębokość od 69 do 74cm.
Jakich blatów stołowych mogę użyć?
Stelaż biurka Homedesk Eco jest kompatybilny z blatami o szerokości od 100 - 160cm.
Na ramie stołu Homedesk można zamontować blaty o szerokości od 110 do 160cm.
Z ramą biurka Basic Line można stosować blaty o szerokości od 120 - 200cm.
Stelaż biurka Easydesk jest kompatybilny z blatami o szerokości od 140 - 200cm.
Stelaż biurka Premium Line daje możliwość zastosowania blatów w zakresie 120 - 200cm.
Basic Line 90: 120 - 160 cm i 140 - 200 cm
Jak stabilna jest rama stołu z regulacją wysokości?
Nasze ramy stołów spełniają wymogi prawne w zakresie stabilności bocznej. Homedesk, Basic Line i Premium Line zostały przetestowane pod kątem bezpieczeństwa i konstrukcji przez TÜV Rheinland lub TÜV Süd (szczegóły w opisie produktu).
Chętnie wyjaśnimy różnice w stabilności poszczególnych ram stołów podczas konsultacji.
Dla kogo odpowiednie jest biurko z regulacją wysokości?
Zakup biurka z regulowaną wysokością jest opłacalny dla każdej osoby, która regularnie, a zwłaszcza codziennie pracuje przy biurku. Tylko dzięki zmianie pozycji siedzącej na stojącą możliwa jest praca w sposób nieuciążliwy dla kręgosłupa.
Biurka te nie nadają się jednak dla dzieci, gdyż ryzyko wypadku jest zbyt duże.
Jakie są dokładne wymiary ramy stołu z regulacją wysokości?
Homedesk
Głębokość podstawy wynosi 70cm. Górne ramiona nośne do mocowania płyt mają głębokość 50cm. Stelaż posiada płynną regulację szerokości w zakresie 108 - 160cm oraz wysokości w zakresie 60 - 125cm.

Basic Line
Głębokość stopy wynosi 74cm. Górne ramiona nośne do mocowania blatów mają głębokość ok. 60cm. Stelaż posiada płynną regulację szerokości w zakresie 120 - 188cm oraz wysokości w zakresie 61 - 126cm.

Easydesk
Głębokość stopy wynosi 71cm. Górne ramiona nośne do mocowania blatów mają głębokość 55cm. Stelaż posiada zmienną szerokość od 134 - 194cm w krokach co 2 centymetrów oraz regulowaną wysokość od 59 - 126cm.

Premium Line
Głębokość stopy wynosi 69cm. Górne ramiona nośne do mocowania blatów mają głębokość 58cm. Stelaż posiada zmienną szerokość w zakresie 120 - 180cm oraz wysokość regulowaną w zakresie 62 - 127cm.
Z jakiego materiału są wykonane i jak głośne są ramy stołu?
Nasze ramy stołów z regulacją wysokości wykonane są z wysokiej jakości stali malowanej proszkowo.

Dzięki temu możemy osiągnąć cichy i niski poziom hałasu podczas regulacji ramy stołu. Podane wartości zostały zmierzone w warunkach laboratoryjnych bez blatu stołu w typowych zastosowaniach. Zalecamy umieszczenie materiału pochłaniającego drgania pomiędzy blatem a ramą w celu uzyskania jeszcze cichszej pracy.
Jak wysoka jest nośność dynamiczna produktów?
Stół Homedesk Eco może być obciążony do 60 kg. Nasza rama stołu Basic Line może być obciążona do 80 kg, rama stołu Premium Line do 100 kg, nasz Easydesk może być obciążony do 100 kg, a rama stołu Homedesk do 60 kg. Rama stołu Basic Line 90 może być obciążona do 125 kg.

Udźwig dynamiczny to ciężar, który silniki mogą podnieść bez żadnych problemów. Wielu producentów podaje wagę statyczną. Celowo pomijamy tę wartość, ponieważ waga jest znacznie ważniejsza dla regulacji wysokości niż maksymalne obciążenie w spoczynku.

Należy pamiętać, że ramy stołów muszą być obciążone równomiernie!
Płatność i wysyłka
Jakie opcje płatności są dostępne?
Możesz wybrać płatność przez Paypal, Sofortüberweisung (Klarna), fakturę (Klarna), kartę kredytową, Amazon Pay, iDEAL, giro pay lub przedpłatę.
Jak zrealizować voucher?
Wszystkie kody rabatowe muszą być wpisane w ramach procesu zamówienia na stronie koszyka (tam poniżej pozycji po prawej stronie "Mam kupon"). Wówczas rabat zostanie zastosowany w sposób widoczny. Połączenie różnych rabatów nie jest możliwe.
Jak wysokie są koszty wysyłki?
Wszystkie nasze dostawy są bezpłatne (na terenie całych Niemiec, z wyjątkiem wysp).
Sklep po rejestracji automatycznie oblicza koszty wysyłki do innych krajów europejskich.
Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Tak, szczegółowe potwierdzenie zamówienia ze wszystkimi niezbędnymi informacjami otrzymasz natychmiast po zrealizowaniu zamówienia.
Proszę również sprawdzić folder spamu, jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia lub skontaktować się z nami.
Kiedy mogę spodziewać się dostawy?
Czas dostawy wynosi ok. 1-3 dni roboczych na terenie Niemiec. Prosimy pamiętać, że czas dostawy może ulec zmianie ze względu na dni wolne od pracy.
Informacje te mogą się różnić w zależności od stanu magazynowego towaru. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o zapoznanie się z poszczególnymi pozycjami lub o kontakt.
Za pośrednictwem kogo dostarczane są produkty?
Współpracujemy z DHL GoGreen, UPS, DHL 2-man handling oraz spedytorami Keimeier & Finke Logistik i Cargoboard.
Stelaże i akcesoria wysyłamy do Państwa za pomocą DHL GoGreen lub UPS. Otrzymasz odpowiednie numery przesyłek, gdy tylko towar opuści nasz magazyn.
Blaty są wysyłane bezpłatnie na krawężnik z naszymi partnerami spedycyjnymi. Nasz partner skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby ustalić z Tobą termin dostawy.
Czy przedmioty są odpowiednio zapakowane?
Chronimy nasze produkty w najlepszy możliwy sposób, aby Twoje zamówienie dotarło do nas w nieskazitelnym stanie.
W trosce o środowisko staramy się również unikać używania plastiku w opakowaniach naszych towarów.
Jak odbywa się dostawa do Szwajcarii?
Dostarczymy towar pod adres dostawy w Konstancji. Stamtąd można wygodnie odebrać przesyłkę.
Więcej informacji na temat procesu i kosztów można znaleźć na stronach www.lieferadresse-konstanz.de lub www.meineinkauf.ch
Gwarancja i zwrot
Jak w szczegółach wygląda prawo do odstąpienia od umowy?

Polityka anulowania

Konsumentom przysługuje czternastodniowe prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Kontrahent lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniej części przesyłki lub ostatniego elementu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestraße 45, 33397 Rietberg, Niemcy, info@boho-moebel.de, tel.: +49 5244 9789030) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W tym celu mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który nie jest jednak obowiązkowy.

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślą Państwo powiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Konsekwencje cofnięcia

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas).zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najkorzystniejsza standardowa dostawa oferowana przez nas), bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o Twoim odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu dokonania zwrotu wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Państwem inaczej; w żadnym przypadku nie zostaną Państwo obciążeni kosztami tego zwrotu. Możemy odmówić zwrotu pieniędzy do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu, że towar został zwrócony, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Towar należy zwrócić lub przekazać nam niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli wyślesz towar przed upływem terminu czternastu dni. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Utratę wartości towaru należy pokryć tylko wtedy, gdy utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem, które nie jest konieczne do sprawdzenia stanu, właściwości i funkcjonowania towaru.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

(Jeśli chcesz zrezygnować z umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go z powrotem)

- Do boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestrasse 45 , 33397 Rietberg, info@boho-moebel.de, Niemcy

- Ja/My (*) niniejszym odwołuję/odwołuję (*) umowę zawartą przeze mnie/nas (*) na zakup następujących towarów (*)/świadczenie następującej usługi (*)

- Zamówione w dniu (*)/otrzymane w dniu (*)

- Nazwa konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku komunikacji w formie papierowej)

- Data(y)

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Informacje specjalne

Jeśli finansujesz tę umowę za pomocą pożyczki, a później ją odwołujesz, nie jesteś już również związany umową pożyczki, pod warunkiem, że obie umowy tworzą jednostkę gospodarczą. Należy to założyć w szczególności wtedy, gdy jesteśmy jednocześnie Państwa kredytodawcą lub gdy Państwa kredytodawca korzysta z naszej współpracy w zakresie finansowania. Jeżeli pożyczka została nam już naliczona w momencie wejścia w życie odstąpienia, Państwa pożyczkodawca wstępuje w nasze prawa i obowiązki wynikające z finansowanej umowy w stosunku do Państwa w odniesieniu do skutków prawnych odstąpienia lub zwrotu. Nie dotyczy to sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest nabycie instrumentów finansowych (np. papierów wartościowych, walutowych lub pochodnych). Jeżeli chcą Państwo w jak największym stopniu uniknąć zobowiązań umownych, należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, a także odstąpić od umowy pożyczki, jeżeli również z tego tytułu przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy?
W przypadku odstąpienia od umowy przejmujemy koszty wysyłki.
Jaka jest wysokość gwarancji?
Na nasze stelaże z elektryczną regulacją wysokości udzielamy 5 lat pełnej gwarancji.
Złożyć reklamację na wadliwy produkt?
Jeśli stół nie działa prawidłowo, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Możesz to zrobić za pośrednictwem numeru telefonu serwisowego +49 5244 9789030 lub tego formularza.
Czy mają Państwo jeszcze jakieś pytania?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie, prosimy o kontakt z nami. Skontaktuj się z nami bezpośrednio za pomocą naszego formularza kontaktowego.

W razie pytań dotyczących produktu lub montażu, mogą Państwo uzyskać szybką pomoc bezpośrednio od naszych doradców telefonicznych.

Infolinia serwisowa: +49 5244 9789030
Pola oznaczone * są obowiązkowe.